Mijn naam is Merel van Weersch. Geboren en getogen Osse, die al bijna twintig jaar in verschillende ondersteunende functies werkzaam is. Zo heb ik onder meer ervaring opgedaan als juridisch secretaresse en management assistente. Ik ben secuur, ondanks tijdsdruk. Ik ben praktisch ingesteld, gezegend met een vooruitziende blik én ik leg makkelijk verbanden.

Daardoor heb ik snel in de smiezen hoe processen lopen. Ook ben ik van het principe: maak het alsjeblieft niet moeilijker dan het is.

Jouw backoffice in goede banen leiden: het is helemaal mijn ding.

Ik kan je administratie aanpakken én diverse backoffice, administratieve en secretariële werkzaamheden – tijdelijk – overnemen. Dat laatste doe ik als virtueel assistent. Welke taken ik precies voor je uit handen neem, bepalen we samen. Het is eigenlijk altijd maatwerk.

Dingen die je al duuzend jaar hetzelfde doet, geven houvast. Maar deze moet je soms – hoe lastig ook – loslaten. Ik zorg ervoor dat je denkt: ‘Had ik dit maar eerder gedaan.’

Ik lever je tijd, kwaliteit en dus orde op.

Diensten

Virtuele assistentie: Als virtueel assistent zorg ik voor orde in je backoffice en houd je administratieve verwerkingsprocessen up to date;

Backoffice Consultancy: Als je fundamenteel je backoffice wil aanpakken, kijk ik graag met je mee hoe je dit kunt doen.

  • Competenties: Positief, Sociaal, Betrokken, Anticiperen, Inlevingsvermogen, Praktisch doch Creatief.
  • Ervaring met diverse software pakketten, zowel boekhoudkundige pakketten als branche gebonden software.

Ik doorzie processen en leg verbanden, waardoor ik snel procedures onder de knie krijg en waar nodig kan optimaliseren.

  • Beschikbaarheid: in overleg.

Contactgegevens

Ik maak graag kennis met u!